İnönü Üniversitesi Dağcılık Topluluğu

Duyuru ve Haber Sayfası

İÜDAKS’ta yeni dönem…

Posted by iudaks Ekim 12, 2006

İÜDAKS yeni döneme Perşembe günü yapılan Tanışma Toplantısı ve Slayt Gösterimi ile merhaba dedi. Toplantıya İÜDAKS tüzüğü okunarak başlandı ve yeni dönem başkanını belirlemek için seçim yapıldı. Aday olmak için yeterli gerekliliği sağlayan başka bir aday çıkmadığı için Alper Arıs tek başına girdiği seçimi kazanarak başkanlık görevini üstlenmiş oldu…

Yeni yönetimini önümüzdeki günlerde açıklayacağını ve yönetimini yeni dönem üyeler içinden belirleyeceğini açıklayan Alper ARIS’a görevinde başarılar diliyor, bol faaliyetli bir yıl diliyoruz…
Notlar;

12 Ekim 2006 günü yapılan Genel Kurul’a tek aday olarak giren Alper ARIS, üyelerin tamamının oylarıyla başkanlık görevine seçilmiştir.

Alper ARIS böylece, 2002 yılında tekrar aktif hale gelen İnönü Üniversitesi Dağcılık ve Kış Sporşarının 3. başkanı olarak göreve başlamıştır.

Kulüpte 3. yılı olan Alper Arıs’ın yine kulübün 3. başkanı olması da dikkat çeken diğer bir unsur olarak hafızalarda yerini aldı.

Alper Arıs kimdir?

1983 Elazığ doğumlu olan Alper Arıs, halen Hatay’da ikamet etmektedir.

İnönü Üniversitesi Ekonometri 3. Sınıf öğrencisi olan Alper Arıs, Türkiye Dağcılık Federasyonunun Yaz Eğimleri ile Kış Temel ve Kış Gelişim Eğitimlerini de tamamlamıştır. Kulüpte ilk yılında Malzeme Sorumluğu ve Başkan Yardımcılığı yapan Alper Arıs, iki dönem sonra başarılarını sürdürerek, 06-07 yılı Genek Kurulunda yapılan oylama sonucu İÜDAKS Başkanı olarak yönetim kurulunun başına geçmiştir…

9 Yanıt to “İÜDAKS’ta yeni dönem…”

  1. iudaks said

    Değerli arkadaşım ve kardeşim Alper’e yeni görevinde başarılar diliyorum.

    Ahmet Demir
    İngilizce 4

  2. alper said

    başkanım hersey için çok teşekkür ederim öyle güzel şeyler yazmıssın ki ben ne diyecegimi bilemiyorum ama bir nokta var ki bu iş arkadaşlıktan kardeşlige dönüştü dilegim kardesim bu snee mezun olur ve tekrar basımıza hoca olarak dönersin…

  3. gurdal said

    Pek muhterem kadim dostum Alper’e yeni görevinde başarılar diliyorum

  4. alper said

    teşekkür ediyorum sevgili kardeşim gürdal…birlikte birseyler yapma dilegiyle…

  5. kaya said

    en büyük başkan bizim başkan…

  6. APRUNCURBEY said

    Hayatın dağlar kadar sağlam ve yüce;başarıların ise yüksek zirveler gibi olsun…

  7. A D A N A L I said

    HELAL SANA GURBAN.BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM…ANKARA-KEÇİÖREN

  8. alper said

    Kayacım yorumun için teşekkürler büyük olmak değil amacımız sizlerle birşeyleri pylşabiliyor ve sizleri zirvelerde görebiliyorsak budur bizim övünç kaynağımız eminim bizlerden sonra bu klüp sizlerin sayesinde bu amacından hiç şaşmayacaktır.Yiğit namı ile anılırmış Aprunçurbey yani benim öz abim hep destegini yanımda hissettim her zaman olduğu gibi yine burda da yanımdasın ne diyeyim ki sana ellerinden öpüyorum.Adanalı canım gardasım Mehmedim çok teşekkür ederim hayatımızda kaç kişi var ki başarılarımızla mutlu olan şunu çok iyi biliyorum ki sen mutlu oluyorsun bende hep senin başarılarınla gurur duydum yegenlerimin gözlerinden öpüyorum.

    İyi ya da kötü bütün görüşlere her zaman açığız burda asla ben diye hareket etmedim çünkü biz hep biz olarak varolduk.

    Dağcı olan olmayan ama yanımızda olan herkese saygılar teşekkürler…

  9. elif said

    alperciğim seni çok seviyorum

Bir Cevap Yazın

 
