İnönü Üniversitesi Dağcılık Topluluğu

Duyuru ve Haber Sayfası

Erciyes Dağı Gençlik Haftası Tırmanışı

Posted by iudaks Mayıs 20, 2007

Türkiye Dağcılık Federasyonu üyesi 26 kulüpten 52 sporcu zirve tırmanışını gerçekleştirmiştir.

Daha sonra kulüp üyelerimizden Alper ARIS’ında aralarında yer aldığı 6 kişilik bir ekip gerçek zirve olarak bilinen 16 metrelik teknik tırmanış gerektiren kuleyide tırmanıp zirvede şanlı bayrağımızı gururla dalgalandırmışlardır. Ulu Önder Mustafa Kemal Atarürk’ün biz gençlere armağan ettiği 19 Mayıs Gençlik ve Spor bayramında üniversitemizi ve kulübümüzü en iyi şekilde temsil ettikleri için arkadaşlarımızı tebrik eder başarılarının devamını dileriz…

Türkiye Dağcılık Federasyonunun düzenlemiş olduğu 19 mayıs gençlik haftası tırmanışına katılan sporcularımız;

Ahmet DEMİR
Alper ARIS


Fotoğraflar: Ertuğrul TUGAY (TDF Yönetim Kurulu Üyesi)

3 Yanıt to “Erciyes Dağı Gençlik Haftası Tırmanışı”

  1. Alper kardeşimi huzurlarınızda bir kez daha tebrik ediyorum…
    Çok zor şartlar altında ve hatta parmaklarının donma riskini bile göze alıp 16m’lik kule tırmanışını başarıyla gerçekleştirdiği için… Tebrikler kardeşim… Başarılarının devamını dilerim…

    Ahmet Demir

  2. alper said

    Ahmet kardeşim ben sana sonsuz teşekkür ediyorum bir zirvede daha beni yalnız bırakmadığın için ve o zirve sevincini seninle yaşamak benim için onur vericiydi beraber daha cok yolumuz var biliyorsun birlikte nice zirvelere…

  3. gurdal said

    YANINIZDA OLMASAMDA EMİN OLUN AYNI HEYECANI BENDE YAŞADIM İKİNİZİDE ŞAHSIM ADINA TEBRİK EDİYORUM SİZDEN ÖĞRENECEĞİMİZ ÇOK VAR

Bir Cevap Yazın

 
